3 Νοε 2010

Εγώ ξέρω μονο την τηλεοπτική ελληνοφρένεια...Τι ραδιοφωνική μου λετε?

Posted By : Cen-so-red
Σίγουρα οσοι σερφάρετε στο youtube θα έχετε δεί-ακούσει έστω και τυχαία τηλεφωνικές φάρσες απο την ραδιοφωνική Ελληνοφρένεια.

Σήμερα θα σας ενωμερώσουμε σχετικά με αυτη την εκπομπή.Θα σας απαντήσουμε σε μερικα FAQs που αφορούν την ραδιοφωνική εκπομπή.

Πάμε λοιπόν....




Q) Εγώ ξέρω μονο την τηλεοπτική ελληνοφρένεια...Τι ραδιοφωνική μου λετε?

A)Η Ραδιοφωνική ελληνοφρένεια είναι παρόμια εκπομπή με την τηλεοπτική μονο που μεταδίδεται απο τον ΣΚΑΙ 100.3 . Oι βασικοί συντελεστές και των 2 εκμπομπών είναι οι ίδιοι, ο Αποστόλης Μπαρμπαγιάννης (Ο Τσολιάς της τηλεοπτικής) και ο Θύμιος Καλαμούκης.

Q) Και πως τους ακούω αν ειμαι εκτός Αθηνών ?

Α) Είτε μέσω ιντερνετ απο το e-radio live την ώρα της εκπομπής δηλαδή καθημερινα 13:00-14:00 απο εδω

Q) Και αν δεν μπορώ εκείνη την ώρα ??

Α) Μέσω ενος προγγράματος του itunes το οποίο μπορείτε να κατεβάσετε απο εδω στην συνέχεια το κάνετε εγκατάσταση στον υπολογιστή σας μετα επιλέγετε podcasts και στην αναζήτηση βάζετε "Ελληνοφρένεια" μολις το βρείτε κάνετε subscribe και όποτε ανοίγετε το itunes με πατημα του κουμπιου refresh κατεβένει αυτοματα στον υπολογιστη σας η εκπομπή σε ενα αρχειάκι mp3.

Μερικά δείγματα απίστευτου γέλιου

















Q) Mα ειναι αληθινά αυτά ? Για στήμενα μου ακούγονται...

Α) Μην ξεχνάτε αυτή την στιγμή ειναι η Νο 1 εκπομπή ραδιοφώνου στην Ελλάδα. Πολλοί απο τους ακροατες δίνουν το τηλέφωνο της εκπομπης σαν δικο τους σε διαφορους ανηποψίαστους οπως τράπεζες, εταιρίες κινητων και τους λενε να καλεσουν στην ωρα της εκπομπης και ετσι συνήθως γίνονται τα "μπερδέματα" .



No Response to "Εγώ ξέρω μονο την τηλεοπτική ελληνοφρένεια...Τι ραδιοφωνική μου λετε?"

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 3s athlia nea. All rights reserved | powered by Blogger

Blogger template By Bloggertrics