10 Νοε 2010

Ricky Martin: Είμαι ερωτευμένος και gay πατέρας (vid)

Posted By : pucca
Λίγους μόλις μήνες αφού παραδέχτηκε δημόσια το ότι είναι ομοφυλόφιλος, ο Ricky Martin δηλώνει ερωτευμένος και ευτυχισμένος στην εκπομπή της Oprah Winfrey. 


O 38χρονος σήμερα τραγουδιστής, ξεφυσώντας, ανέφερε ότι δεν άντεχε άλλο να κρύβεται και σημείωσε πως βασικός λόγος να το παραδεχτεί ήταν τα παιδιά του.
«Δεν είμαι αμφιφυλόφιλος. Είμαι ξεκάθαρα gay», είπε περήφανος ο τραγουδιστής, τονίζοντας πως μεγάλωσε σε ένα αυστηρά συντηρητικό περιβάλλον και αντιμετώπισε μεγάλες δυσκολίες.
«Για πολλά χρόνια μου έλεγαν ότι αυτό που ένιωθα ήταν λάθος. Μου έλεγαν ότι τα αισθήματά μου ήταν σατανικά. Έτσι κι εγώ προσπαθούσα να αρνηθώ αυτά τα αισθήματα όσο περισσότερο μπορούσα», συμπλήρωσε.
Η κάμερα της εκπομπής κατέγραψε την καθημερινότητά του με τους δύο γιους του, Matteo και Valentino, ενώ ο Ricky προχώρησε και στην αποκάλυψη ότι βιώνει την ευτυχία στο πλευρό του συντρόφου του με τον οποίο και συζεί τους τελευταίες μήνες.
«Η αγάπη έρχεται εκεί που δεν την περιμένεις. Δεν την έψαχνα καθόλου. Ήμουν πραγματικά ευτυχισμένος όπως ήμουν, αλλά συνέβη τελείως ξαφνικά και ένιωσα πράγματα που δεν φανταζόμουν. Το μόνο που μπορώ να πω είναι ότι αγαπά πολύ τα παιδιά μου και τα παιδιά μου τον αγαπούν το ίδιο. Δεν μπορεί να γίνει καλύτερο», ανέφερε χαρακτηριστικά.
Όσο για το τι θα πει στα παιδιά όταν ρωτήσουν για τη μητέρα τους; «Σας ήθελα τόσο πολύ στη ζωή μου που με τη βοήθεια του Θεού όλα μπήκαν στη θέση τους και τελικά ήρθατε κοντά μου! Η κάθε οικογένεια είναι διαφορετική.
Εγώ είμαι μαζί και μαμά και μπαμπάς και θα κάνω πάντα το καλύτερο δυνατό. Θα πρέπει να είστε περήφανοι και να περπατάτε στη ζωή λέγοντας ότι έχουμε την πιο κουλ οικογένεια», απάντησε ο Ricky Martin.




 


                 Πηγή : http://www.cosmo.gr/

No Response to "Ricky Martin: Είμαι ερωτευμένος και gay πατέρας (vid)"

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 3s athlia nea. All rights reserved | powered by Blogger

Blogger template By Bloggertrics