4 Νοε 2010

EIMAI ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΗΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΩΝ ΒΗΤΑΠΕΙΣ

Posted By : pucca
 Πήγε ο γιόκας της σε συναυλία  hip hop και τον τρέχανε στα νοσοκομεία...

Αυτή απελπισμένη πήγε να βρει το δίκιο της σε site με θέμα το hip hop!!!
 
Διαβάστε το γραμμα και μερικά από τα σχόλια που ακολούθησαν...

EIMAI ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ 

ΗΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΩΝ 

ΒΗΤΑΠΕΙΣ

Συγνωμη αν σας ενοχλω γνωριζω οτι ο τοπος εδωφιλικος για μενα,μιας και ατομα της ηληκιας μας οπως λετε δεν μπορουνε να καταλαβουνε την μουσικη που ακουτε εσεις οι πιο νεοι.
Απο τον γιο μου εχω ακουσει πολλασυγκροτηματα οπως τους ζωντανους νεκρουςαγνωστους γνωστους και τους βηταπεις.Ο γιος μου μου ζητησε να παει στην συναυλιαυστερα απο πολυ σκεψη ειπα να του επιτρεψωζωντανα το αγαπημενο του συγκροτημα,ομολογω δεν μου φαινονταν οτιειχανε το υφος των ζωντανων νεκρων που για μενα σαν μητερα θα επρεπε να απαγορευοταν η
δεν θα ναι ,τους να δει εισοδος στις συναυλιες τους σε ηλικιες κατω των 18 ετων.
Δεν θελω να σας ταλαιπωρησω αλλο ο γιος μου αργησε να ερθει σπιτι ευτηηχως-δυστηχωςτηλεφωνησε ενασς φιλος του και με πληροφορησε οτι ο γιος μου βρησκετε στον ευαγγελισμο οταν πηγα να τον δω εντρομη ,τα
παιδια μου πανε την αληθεια οτι ο γιος μου επεσε σε κομα υστερα αποχρηση ινδικησ καναβης και αλκοολσυγκεκριμενα ουζο.
Οταν τους ρωτησα που βρηκατε την καναβη μου ειπανε οτι την αγορασανε μεσα στο μαγαζικυταρο οπου υπηρχε ενας νεαροσ σχετικαηλικιασ πανω απο 20 χρονων ο οποιος πουλουσεσακουλακια ινδικη καναβη συγκεκριμενα ο γιος μου και η παρεα μου αγορασαν το σακουλακι με τα ναρκοτικα 40 ευρω.Η
σε παρεα του γιου μου ειπεοτι αυτος ο εμπορος ειχε πολλους γνωστους μεσακαθως μιλουσε και με τα μελη του συγκροτηματος(ελπιζω οτι τα μελη των βηταπειςειναι κατα των ναρκοτικων).
Επειδη κοντεψα να χασω τον γιο μου και δεν θελω καμια μανα να περασει την ιδια αγωνια με μενα θα παρακαλουσα πολυ καθως γνωριζς οτι ο συγκεκριμενος ιστοτοπος εχει ανταποκρισημεγαλη να μου πειτε πληροφοριες για αυτον τον εμπορα.
Εχω κανει ηδη καταγγελεια για το χθεσινοπεριστατικο στην αστυνομια θα ενημερωνομαιαπο εδω και στο εξης για καθε συναυλια δυστθχως ειμαιυποχρεωμενη να ενημερωνω και το αστυνομικοτμημα καθως στο μαγαζι γινοτανε διακινησηναρκωτικων ουσιων.Περημενα απο τα ιδια τα μελη να πετουσανε εξω αυτους τους λαθρεμπορους ψυχων και να τανε οι πρωτοι που θα τους παρεδηδαν στην αστυνομια.
Συγνωμη αν σας κουρασα ευυχομαι αυτο που περασα να μην το περασει αλλη μητερα να χετε πνευματικη υγεια και σωματικη ολοι παιδια.
Σας ευχαριστω,
Νικολ Ανδριανου


Διαβαστε και μερικα σχολια...

Encore-RIP GURU – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:03
ποστινγκ ιν επικ θρεντ                                 

 
xpick32 – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:03
Encore-RIP GURUΠέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:03
ποστινγκ ιν επικ θρεντ


 
skc_thebrooklynspi – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:04
Encore-RIP GURUΠέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:03
ποστινγκ ιν επικ θρεντ

ενας ακομα – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:04
ελα μαν τι λεει;
ειμαι ο εμπορας

για τους φιλους τακης

για τις φιλες μωρο


 
γαμιουνται τα παντα – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:05
την εχω πιει με Νικολ Ανδριανου

etze – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:07
troll fail
και 30 κιλά φου να πιεις το πολύ πολύ να κοιμηθείς
νοσοκομείο δεν πας

 
γαμιουνται τα παντα – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:08
etzeΠέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:07
troll fail
και 30 κιλά φου να πιεις το πολύ πολύ να κοιμηθείς
νοσοκομείο δεν πας :roll:
γουιζντομ

Baldrick – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:13
η μανα χιπχοπερ τωρα παραθυρο στον σκαι
παλιες καλες εποχες

Ανυπαρκτοs_ ιζ μπακ – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:18
παιζει μσν μιλφ?

xarats_7 – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:35
telika katafera kai bghka apo thn klinikh..re mana..pali rezili me ekanes?

 
ο καπιταλισμός έχει σαπίσει – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 21:37
mori emeis eimaste mpafiarides kai stin sunaulias mas tin pinume
kai anti na psaxneis ton empora na ntrepese pou o gios sou einai floros kai pige nosokomeio

 
Φακίρης Ο Μαν – Πέμπτη, 28 Οκτ. 2010, 22:47
Ε κυρια Νικολ να σας εξηγησω.
Δεν ειναι αυτο που νομιζεται.








No Response to "EIMAI ΜΙΑ ΜΗΤΕΡΑ ΠΟΥ ΤΟ ΠΑΙΔΙ ΤΗΣ ΗΤΑΝΕ ΣΤΗΝ ΧΘΕΣΙΝΗ ΣΥΝΑΥΛΙΑ ΤΩΝ ΒΗΤΑΠΕΙΣ"

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 3s athlia nea. All rights reserved | powered by Blogger

Blogger template By Bloggertrics