30 Οκτ 2010

O Άλεν Άιβερσον στην Μπεσίκτας!!

Posted By : pucca

Άιβερσον: "Έβγαλα έναν τόνο λεφτά στο ΝΒΑ, πήγα εκεί που με ήθελαν πραγματικά"


 Η απόφαση του Άλεν Άιβερσον να αγωνιστεί στο τουρκικό πρωτάθλημα με την Μπεσίκτας δεν προκάλεσε εντύπωση μόνο στη γειτονική χώρα, αλλά κατέπληξε και το ΝΒΑ. Ο ιδιόρρυθμος παίκτης εξήγησε πάντως με χαρακτηριστικό τρόπο τι ακριβώς τον έκανε να υπογράψει για δύο χρόνια έναντι 4 εκατομμυρίων δολαρίων. «Το μόνο που ήθελα ήταν να με θέλουν στην ομάδα που πάω», είπε.
Σε συνέντευξη Τύπου που παραχώρησε στο Μανχάταν, ο 11 φορές Ολ Σταρ γκαρντ τόνισε: «Το θέμα ήταν να γίνω αποδεκτός από μία ομάδα μπάσκετ. Αυτό ήταν και το σημαντικότερο όλων. Αισθάνομαι πως είναι ένα νέο ξεκίνημα για μένα κι ευχαριστώ που μου δίνουν την ευκαιρία για να ξαναβάλω σε μια σειρά την μπασκετική μου καριέρα».

Ο σπουδαίος γκαρντ διέγραψε σπουδαία πορεία με τη Φιλαδέλφεια κυρίως, αλλά πρωταγωνίστησε και σε πολλά επεισόδια που του κόστισαν. «Σε μεγάλο μέρος, το να μην βρίσκομαι στο ΝΒΑ, είναι δικό μου σφάλμα. Έκανα πολλά λάθη στη ζωή μου για τα οποία δεν είμαι περήφανος. Αλλά οφείλω να συνεχίσω», παραδέχθηκε.

Όσο για το ΝΒΑ; Ο παίκτης που φιγουράρει στην 17η θέση των καλύτερων σκόρερ με 24.368 πόντους, αυτός που κέρδισε το MVP το 2001 όταν και οδήγησε τους Σίξερς στους τελικούς, ανέφερε: «Το ΝΒΑ υπήρξε σπουδαίο για μένα. Έβγαλα έναν τόνο από χρήματα, έτσι μπορώ να στηρίξω την οικογένειά μου για το υπόλοιπο της ζωής μου και το υπόλοιπο της ζωής τους. Το ΝΒΑ είναι σπουδαίο και ποιός ξέρει; Μπορεί να γυρίσω μια μέρα»...




                                                                                                                    Πηγή : www.contra.gr

No Response to "O Άλεν Άιβερσον στην Μπεσίκτας!!"

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 3s athlia nea. All rights reserved | powered by Blogger

Blogger template By Bloggertrics