30 Οκτ 2010

ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ: Γυναικείες ατάκες που..άλλαξαν την ροή της ιστορίας!!!

Posted By : saloon

«Μωρό μου; Να σου καθαρίσω ένα μηλαράκι;» – Εύα

«Και ΜHN τολμήσεις να έρθεις αν…
δεν μου βρεις την ενυδατική κρέμα που σου έγραψα στον πάπυρο»
– Πηνελόπη

«Αν πεινάσεις, έχει φαγητό στο φούρνο. Εγώ και τα παιδιά θα αργήσουμε»
– Μήδεια

«Αντε τελείωνε! Πλύνε τα χέρια σου και έλα να φας πριν κρυώσει το φαγητό»
– Η Μητέρα του Πόντιου Πιλάτου

«Μωρό μου, είδα έναν υπέροχο χιτώνα. Μόνο τριάντα αργύρια!!»
– Η γυναίκα του Ιούδα

«Τζουτζούκο μου αυτά τα σαπουνάκια Μασσαλίας μου ξηραίνουν το δέρμα και δεν κάνουν αφρό…»
– Εύα Μπράουν 1940

«Αγάπη, σήμερα λέω πάρουμε το κάμπριο»
– Τζάκι Κέννεντι 1963

«..και ποιος είναι δηλαδή ο Μάο να έχει τοίχος και εμείς όχι»
– Κυρία Ούλμπριχτ ౧౯౬౧

«Οσάμα, θα πάω στην Νέα Υόρκη με την μαμά – με διαφορετικές όμως πτήσεις» – Η Κυρία Μπίν Λάντεν

No Response to "ΕΔΩ ΓΕΛΑΜΕ: Γυναικείες ατάκες που..άλλαξαν την ροή της ιστορίας!!!"

Δημοσίευση σχολίου

 

Copyright © 3s athlia nea. All rights reserved | powered by Blogger

Blogger template By Bloggertrics